ويندوز گرافيك + دانلود
ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك

نام کتاب :  آموزش نرم افزار پریمیر (Premiere  )

نویسنده :  پرشین کامپیوتر

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  22

قالب کتاب : PDF

 

توضیحات :  امروزه می توان تدوین فیلم ها را به وسیله نرم افزار قدرتمند پریمیر انجام داد و ترانزیشن ؛ جلوه های صوتی و تصویری مختلفی را می توان در فیلم ایجاد نمود کلیپ های صوتی و تصویری با فرمتها ی مختلف جداگانه ویرایش نموده وآنها را با یکدیگر ترکیب و میکس نمایید. در این کتاب، شما با بخش های مختلف نرم افزار پریمیر آشنا میشوید.
 
 



 

 



 

 

 
دوستان توجه داشته باشند :
1. پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
2. لینکهای کمکی شامل لینک از سایت های Rapidshare، hotfile , Filesonic , fileserve , Mediafire , 4Shared , 2Shared و ... میباشد
3. در صورت کار نکردن کرک ها و سریال ها ، در بخش نظرات همون مطلب اعلام کنید.
4. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
5.اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
6. بهتر است برای استفاده از فایل های Patch در ویندوز های 7 و ویستا روی فایل کلیک راست کرده و از گزینه Run as Administrator فایل Patch را اجرا کنید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار پریمیر (Premiere),كتاب الكترونيكي, توسط حسين جنگي